Blondies blog

lördag, augusti 12, 2006

Nu har jag oxå en blog




Okej Carro, du vann! Jag har skaffat mig en blog nu!
Ska försöka se till att använda den oxå... lovar :)

Sitter här och funderar på om det är så smart att följa med på festen ikväll eller inte....
Sviterna från Bulgarien-resan sitter fortfarande kvar om man säger så... Jag tror ni vet va jag menar! Min kära reskompis Marie har ju även smittat mig med sin härliga förkylning, så borde väl stanna hemma och kurera mig. Men hur kul är det? Ska fundera på saken.
Har enorm sömnbrist oxå. Borde ha stängt av telefonen när jag kom hem inatt. Men såna trevliga samtal kanske man ändå inte ska klaga på?! ;)

Apropå Bulgarien så måste jag ju bara visa denna bild på karaoke-drottningarna. Vad ska man säga??!!

Sitter här och försöker lära mig hur detta funkar! Tror jag måste ta till lite experthjälp. Carro, kom heeeeeeeem :)

På måndag börjar jag jobba igen oxå. Det är ångest på hög nivå! Tillbaka till verkligheten.
Det har verkligen hänt en massa saker på denna semester, nästan bara bra saker dessutom.
Men jag tror att jag håller en del för mig själv tills vidare...

Nu ska jag försöka lära mig det där med bilder och länkar och inställningar och allt sånt.
ha överseende, okej?!

1 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home