Blondies blog

söndag, maj 27, 2007

Va hände?

Igår var det en sån där otroligt sjuk partykväll, sitter här och garvar åt den fortfarande.
Ångrar bara att jag inte tog några kort på allt sjukt som hände.
Lite förfest, lite sjukt krogbesök (med inslag att flator...) och en sjuk efterfest i en takvåning på Östermalm... där jag hittade ett pingisbord och drog igång en pingisturnering frampå småtimmarna! Hur kul som helst!! Tyckte i och för sig inte han som låg i ett annat rum och försökte sova sig igenom hela natten.... tråkmåns!
Kom väl i säng vid halv sju imorse tror jag och idag har jag mått som jag förtjänat... milt sagt!
Vill minnas att jag hoppade in i en taxi och sa till dom andra att jag skulle suga av chauffören för jag inte hade nå pengar, och sen drog jag. Ja, det va ett dåligt skämt naturligtvis, men dom stirrade mest på mig (vi känner endast varann genom vänner) och trodde nog att jag va störd (JA, jag betalade på fint och hederligt vis när jag kom fram!).
Chauffören fick nog ett lååångt utlägg om pingis på vägen hem, han suckade hela vägen och försökte förklara lite fint att han"kört hela natten och va lite trött och vi kanske inte ska prata så mycket just nu".
Haha. Känner hur jobbigt jag var! Men snälla taxichaufför, tänk på hur jag mår idag, där har du din hämnd.
Nu ska jag äta kebab o sen ringa mamsen på mors dag! Glöm inte bort det alla goda söner o döttrar där ute!

4 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home