Blondies blog

onsdag, juni 27, 2007

Tricks

Mina kära syster har länge tjatat om en liten piller-dos man ska ta när man kommer hem och är full och go, för att slippa baksmällan. Jag har aldrig trott på henne, var säker på att det inte funkade. Men kära syster tjatade vidare, och nu har jag provat det två gånger. Med otroligt resultat! Det har funkat klockrent. Jag kan säga att dessa två gånger hade jag garanterat blvit bakis annars...
Okej, här kommer receptet, bara för er:
2 värktabletter (Alvedon, Ipren el liknande)
1 Resorb
2 Postafen (Åksjukepiller).

Man sover som en gud och mår BRA när man vaknar.
Tack syster, ska aldrig mera misstro dig...

8 Comments:

  • At 28 juni, 2007 18:42, Blogger P said…

    Skön alko varning *S*

     
  • At 28 juni, 2007 19:50, Blogger jennypenny said…

    Yeah yeah... ;)

     
  • At 29 juni, 2007 17:29, Blogger Anette said…

    Hmm, betyder att jag får bunkra upp på liknande nu när jag kommer hem.

    Jomen just, har bara ett ord att säga dig...hahaha...snart är det FEST!!!! Vi ska dricka drinkar till vi blir gröna... ;)

     
  • At 03 juli, 2007 14:47, Anonymous Anonym said…

    Ooo försöker du döda levern?? Värktabletter och alkohol tar död på den stackarn.. :o/ Men vad gör man iten för att slippa dan efter *s*

     
  • At 03 juli, 2007 19:44, Blogger jennypenny said…

    Äsch, man ska helst undvika Alvedon eftersom det bryts ner i levern, men det gör inte exempelvis Ipren. Påläst. ;)

     
  • At 03 juli, 2007 22:20, Anonymous Anonym said…

    Eller så ger man helt enkelt fanken i att dricka alkohol..??

    KAN funka...;)
    //MajaBaja

     
  • At 04 juli, 2007 18:22, Blogger jennypenny said…

    Maja: Hoho, och det ska komma från dig??? Klarar du en vecka? ;)

     
  • At 06 juli, 2007 17:20, Anonymous Anonym said…

    Haha, antagligen inte.

    Kram Maja

     

Skicka en kommentar

<< Home