Blondies blog

måndag, april 14, 2008

Long time no seen...

Har varit lite dåligt med bloggandet på sistone från min sida, har jag fått påpekat för mig.
Ska skärpa mig! Händer dock inte så mycket just nu. Och det som händer kan jag inte skriva om här... :)
Idag har vi iallafall varit på lägenhetsvisning, jag är med och slåss om 19 st jättefina nybyggda 2:or. Men det känns lite hopplöst, många som var kallade till visningen.

I lördags skulle vi ha stor tjejfest på Winjas, en restaurang på Kungsholmen dit man tar med sitt eget vin och äter god mat.
Har varit på väg dit i flera år, för alla talar så gott om det stället. Och nu hade vi äntligen bokat bord. Vad händer? Jo, precis samma vecka tar dom bort "ta med eget vin-konceptet"!!!
Bittra som f-n så avbokade vi bordet och ordnade ost- och vinfest hemma istället!

Annars är sig livet likt. Mycket jobb och har kommit igång ordentligt med träningen igen, vi får hoppas att det håller i sig läääänge.

2 Comments:

  • At 15 april, 2008 08:29, Blogger Anette said…

    Nä nä, inte tänka hopplöst..positiva tankar gumman, positiva tankar. Håller tummen det hårdaste jag bara kan.

    Varför tog Winjas bort "ta med eget vin", det var ju det som var det bästa med hela stället... ;)

     
  • At 15 april, 2008 13:32, Blogger jennypenny said…

    Anette: Precis! Dom hade en bra och unik affärsidé. Puckon....

     

Skicka en kommentar

<< Home