Blondies blog

onsdag, oktober 01, 2008

Massage

Ikväll testade vi på elevbehandlingarna på Axelssons. 200 spänn för en timme känns ju helt överkomligt. Får nog säga att jag blev positivt överraskad! Min massör va kanonduktig, och jag kommer lätt att gå dit igen. Det enda jag inte gillade var att jag fick henne att lova att inte röra mina fötter, men det gjorde hon ändå flera gånger... Grrr. Det är väl inte meningen att man ska ligga och må illa heller?! Nåja, resten övervägde, så det blir fler besök.

2 Comments:

  • At 02 oktober, 2008 06:22, Blogger Anette said…

    Ooooh, fotmassage som ju bara är så vansinnigt vanvettigt skönt!!! *S*

     
  • At 02 oktober, 2008 13:58, Blogger jennypenny said…

    Skönt, men äckligt!!! Hur kan man vilja ta i någons fötter?? Och hur kan man låta någon annan ta i en när dom precis har tagit i ens fötter?? Nä, jag fattar inte... *ryser*

     

Skicka en kommentar

<< Home