Blondies blog

onsdag, augusti 26, 2009

Less

Å så har man stängt ner jobbdatorn för idag... Klockan är ju bara 20:30, det var ju ingenting.. ;) Okej okej, jag är jäkligt trött på detta bara, därav min bitterhet.
Hade s.k krismöte med avdelningen idag, vilket gick åt helsike av vissa anledningar som är dumma att skriva om här ifall någon olämplig hittar denna blogg. Nåja, bara att kämpa på, nån gång måste det väl lugna ner sig?!
Kanske efter nästa vecka, när jag har hållit min utbildning som jag jobbar mycket med nu.

Ser nu istället fram emot helgen, när det äntligen är dags för Maja och Martin att gifta sig. Kommer bli ett underbart bröllop. Håll tummarna är vädergudarna är på deras sida, då bröllopet hålls utomhus.
Kläder för min del är självklart inte klart, börjar få lite lätt panik. Är dock impad att vi har lyckats fixa present och andra småsaker, bara klädproblemet kvar helt enkelt. Har gått från att inte ha någon klänning till nu att istället ha två.. Och vad jag ska ha ovanpå för den kyligare kvällen har jag inte heller någon aning om. Och vilka skor? Och vilken väska? Jodå, jag vet att jag har i-landsproblem.

2 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home