Blondies blog

onsdag, augusti 16, 2006

Biovecka


Så är allt som vanligt igen, jobb och slit hela dagarna. Det är otroligt va snabbt man ramlar in i de gamla takterna, känns som om man aldrig varit ledig.
Har iallafall fått mitt "riktiga" anställningskontrakt nu, så är fast anställd (tog bara 3 år som vikarie...).

Igår kväll var vi på förhandspremiär av "New York Meeting", en halvskum film, men ändå sevärd. Trevlig tillställning iallafall, fullsmockat med kändisar och gratis mat och dryck!
Ikväll var jag och Jenny och såg "Superman Returns" som jag hade fått fribiljetter till. Seg början men sen blev den ganska spännande. Helt ok. Superman hade visst fått till en liten son så nu slipper han va ensam i den stora läskiga världen.... Som jag sa till Jenny, varför bonkar han inte till sig en jäkla massa ungar istället om han nu är så ensam, alla brudar är ju ändå ute efter honom! :)
När vi satt och väntade på T-banan hem så va vi med om ett mindre jordskalv (Men Elin då!!!!!!)!
Ska inte gå in närmare på det, men jag tror vi skrattade så att vi höll på att kissa på oss!

Sen när vi väl kom på vår t-bana så träffade vi jordens kille. Nej MAN! Vilken drömprins!
Jag föll som en fura, och han verkade rejält intresserad av mig oxå.
Varför satt han annars med handen mellan benen och tittade på mig och slickade sig om läpparna...?
Att han inte har någon bostad saknar betydelse och att han luktade sprit... ja vadå, vi gillar väl alla att festa till ibland?!!

2 Comments:

  • At 16 augusti, 2006 21:42, Anonymous Anonym said…

    Hunken på t-banan gick av i B-hagen med mig...och du hade rätt: jag kunde springa ifrån honom

     
  • At 18 augusti, 2006 08:24, Blogger Anette said…

    Grattis till den fasta anställningen!!

    Haha, han låter som ett riktigt kap den där killen - att du inte la in en ordentlig stöt.. ;)

     

Skicka en kommentar

<< Home