Blondies blog

måndag, april 09, 2007

Tillbaka

Jahapp, så återvände man till storstan igår igen då. Skööönt. Visst, det är jätte-kul att träffa familj och kompisar i V-ås, men jag får ganska lätt nog av den staden.
Men det va kul att fira påsk (så har man ätit för mycket påskmat igen då..), träffa alla och dessutom shoppa loss där borta!
Hann med en fest hos Camilla oxå, med utgång på Konrad av alla ställen. Vi kände oss vääääldigt gamla där, men det funkade ändå!
Idag blev jag nerlurad på stan och shoppade upp ännu mer pengar... Man kan lixom inte låta bli, eller ens hejda sig lite, när man är i farten.
Är fortfarande sjuk, men det blir back to work imorgon, vågar inte ens tänka på alla högar som ligger i min inkorg nu när jag inte har varit där på ett tag... Ska trösta mig med att boka en resa till Riga imorgon! :)