Blondies blog

onsdag, maj 30, 2007

Yes, yes, yeeesssss!!!

Har inte vågat blogga om detta, för jag har fått för mig att det betyder otur om käften glappar på om det innan nåt är klart. Så det är bara mina närmaste som har fått stått ut med allt eviga ältande om det (förlåt och tack!). Jo, jag har haft ett jobb på gång rätt länge... ett riktigt drömjobb!! Det har dragit ut på tiden pga en massa olika saker och jag hade faktiskt tappat hoppet lite. Igår va jag på intervju IGEN där och träffade nordencheferna o lite annat löst folk. Idag ringde dom... och erbjöd mig tjänsten! Inte nog med det, dom erbjöd mig ett par tusen mer än min löneanspråk jag gav igår (som jag fläskade i en del på) vilket är helt galet! Dom sa att dom sket i vilken uppsägningstid jag har, dom väntar på mig! Grymt bra förmåner, en hel del resande... ja, jag är alldeles yr i bollen nu!! Dom bad min tänka på saken och ringa upp dom imorgon, men jag har bestämt mig till 99,5 % att tacka ja. Hittar egentligen inget negativt med det alls (förutom att jag vet vad jag har nu då, och jag har det ju egentligen löjligt bra). Så jo... det blir nog ett ja imorgon. Är livrädd (!!) för att säga upp mig, dom kommer bli galna! Hehe.
Stort tack T som rekommenderade mig för denna tjänst.
Stort tack PH som är min ena referens och har öööst ur sig komplimanger om mig.
Stort tack alla gulliga vänner som har orkat med mitt ältande.
Hehe, vilket tacktal, nästan som om jag vunnit en Oscar eller nåt...
Okej, när jag läser va jag nu har skrivit så känns det faktiskt som om jag redan har bestämt mig. Eller?!

3 Comments:

  • At 30 maj, 2007 22:31, Anonymous Anonym said…

    Yeeeeeey! Fy fan va kul!! Grattis!! Det är du värd, så som du har kämpat!! *kramar*

     
  • At 30 maj, 2007 22:50, Anonymous Anonym said…

    Åh så kul Jempa =) det är klart att du ska ta det om det känns bra i magen. Berätta hur det går. =)

     
  • At 01 juni, 2007 04:18, Blogger Anette said…

    Åh vad skoj!! Stort, stort grattis gumman! Det ÄR läskigt att säga upp sig men det hör liksom till tycker jag. Och du kommer klara nya jobbet galant!!

     

Skicka en kommentar

<< Home