Blondies blog

onsdag, juli 04, 2007

Glömde bort...

Jahapp, så har det gått 3 dagar på det nya jobbet! Funkar bra och alla är trevliga, gulliga och roliga! Så det kan nog bli bra detta, längtar efter att komma igång på riktigt bara!
Det där med att åka en direktbuss till jobbet lät ju så bra innan... Nu har jag insett att det är inte alls så bra. Hade nämligen glömt att tänka på en liten detalj. Jag är ju ett åksjukebarn!!! Idag va jag grymt åksjuk på vägen hem, blev nästan tvungen att hoppa av tidigare och... ja... Men det gick bra trots allt, klarade mig hem. Men nu MÅSTE jag köpa en bil efter semestern, så är det bara!! Nån som har en över till mig?? :)

4 Comments:

  • At 05 juli, 2007 01:30, Blogger Rollx said…

    Jaha kan man vara åksjuk som vuxen. Trodde att detta försvann med barndomen.

    Hade själv lätt att bli åksjuk som puttefnask/barn.

     
  • At 05 juli, 2007 10:37, Blogger Jen said…

    Oh, åksjuka, galet jobbigt! Men se det positivt. Det har att göra med att du har så bra balans, vilken du har haft mycket nytta av i andra situationer ;)

     
  • At 05 juli, 2007 15:21, Anonymous Anonym said…

    Shit vad tråkigt med åksjuka. Har du testat dom där pillren som du annars lägger i din bakfylle-dekokt?

     
  • At 05 juli, 2007 20:38, Blogger jennypenny said…

    Rollx: Japp, tydligen :(

    Jen: Nu förstår jag inte riktigt huuur du menar... Snuskis! :)

    Jennifer: Haha, tänkte oxå på det, men känns lite fel att proppa dom pillerna varenda dag! Tror att en bil är lösningen ändå :)

     

Skicka en kommentar

<< Home