Blondies blog

tisdag, augusti 28, 2007

Facebook is the shit

Jag har börjat bli lite besatt av Facebook jag med. Man kan använda det till så mycket. Idag till exempel så råkade jag ramla över ett gammalt ex. Vi har inte setts på säkert 5 år, men då va han en riktig 10-poängare. Så såg jag honom på Facebook idag. Han såg helt plötsligt ut att vara 15 år äldre än vad han egentligen är, och han hade dessutom 2 fula ungar. Ahhh. Sånt är gött att se (nej, det framgår inte av denna historia va han tyckte när han såg mig.. haha. Men ändå!).

Idag kom hösten till storstan. Nu är det fan ingen lek längre. Imorgon blir det tjockjacka, polotröja och vantar. Ja nästan iallafall. Får väl inse att jag måste börja använda strumpor nu. Det är mot mina principer, har inte gjort det sen april. Fan.

2 Comments:

  • At 29 augusti, 2007 11:45, Anonymous Anonym said…

    Äntligen har budskapet gått fram, polotröjan är ett allroundplagg..skyddar både mot solbränna och kyliga höstvindar..

    //Mammma Maja

     
  • At 29 augusti, 2007 21:31, Blogger jennypenny said…

    Hahaha, tänkte på dig när jag skrev ordet polotröja!!

     

Skicka en kommentar

<< Home