Blondies blog

fredag, januari 11, 2008

Det börjar dra ihop sig...

Jahapp, undrar om man har fått med allting nu då... Började packa halv tolv inatt, så risken fiinns ju att hälften blir kvar hemma. Idag har jag jobbat hemma och inte hunnit kolla någon packning. Börjar bli dags att packa ihop jobbgrejerna och bege sig mot Arlanda.
Ha det så skoj här hemma i regnet o kylan så lovar jag att hålla ställningarna i Thailandet.
See ya =)

Förresten, finns på mitt GAMLA mobilnr under resan. Lämnar den andra hemma.
Förresten igen, finns på Resdagboken oxå, troligen inte här.

1 Comments:

  • At 11 januari, 2008 16:44, Anonymous Anonym said…

    Fyyy va taskig du är. Du var tvungen att skriva i min gästbok va va va ;o) Är tokavis på dig o alla andra som ska åka faktiskt. Längtar nå fruktansvärt till värmen, havet, maten, människorna, ölen, lyckan *drömmer mig bort* Hare tokbra tjejen! *kramar*

     

Skicka en kommentar

<< Home