Blondies blog

lördag, december 08, 2007

Taximannen - del 3

För er som följt denna dokusåpa så vet ni ju att jag numera åker hiss upp till min lägenhet för att slippa gå förbi hans lägenhet.
Härom dagen kom jag hem från jobbet, gick förbi hans fönster.. och japp det lyste, så det va bara att ta raka vägen mot hissen. När hissen kom åkandes mot mig när jag stod och väntade så såg jag att det stod nån i den. När hissen helt kom ner såg jag... Taximannen!!! Stirrade in på honom nån sekund, sen flög nån tanke in i hjärnan och så lade jag benen på ryggen och toksprang ända upp till mig!! Nästan panik! Haha. När jag kom upp och hade flåsat klart efter språngmarschen så insåg jag... "ehhh Jenny, va gjorde du nu????"
Jaja, nu borde han ju fatta vinken om nåt iallafall :)

3 Comments:

  • At 09 december, 2007 10:37, Anonymous Anonym said…

    Han bor väl våningarna under dig så var hade han varit med hissen? Stått utanför din dörr kanske? Creepy

     
  • At 09 december, 2007 10:38, Anonymous Anonym said…

    Det är jennifer som är anonym. Måste ha klickat i fel när jag postade kommentaren.

     
  • At 10 december, 2007 11:59, Blogger Anette said…

    HAHAHA! Om han inte fattade den vinken så undrar jag vad som skulle kunna få honom att fatta. Och om han mot förmodan skulle fråga varför denna språngmarsch så får du väl säga att du tränar för maran nästa år eller nåt ;)

     

Skicka en kommentar

<< Home