Blondies blog

lördag, mars 01, 2008

Damn it

Hade sett fram emot en grym skön hel-dags-spa på Sturebadet imorgon tillsammans med Erica.
NU ringer Sturebadet och avbokar för deras personal är sjuka! Grrrr.
Dock kände jag att Erica var rätt sällskap, för hon blev skitarg, ringde upp och skällde ut dom, krävde numret till chefen och ska tvinga honom att erbjuda oss nåt extra. Hehe. Me like.
Så vi fick skjuta upp detta till slutet av mars istället. Jaja, den som väntar på nåt gott.
Tröstar mig nu med att titta på Smack the pony och funderar på att dra ihop ett tröstparty ikväll! Bara för att!

Va förresten ute på AW med Zara igår och drack lite vin efter jobbet.
När vi åkte hem fick vi syn på varandras tungor. SVARTA! Jag menar inte lite vin-lila som man kan få av dåligt vin utan kolsvarta!!
Hur många såg oss så?? Haha. Jodå, jag tog kort på det hela, men jag tror Zara dödar mig om jag lägger ut det. Men jag är bra sugen... :)