Blondies blog

söndag, april 20, 2008

Veckans vuxenpoäng

* Jag har deklarerat idag. Över 10 dagar innan sista dagen för inlämning!!
* Jag har druckit 3 koppar te i helgen. TRE KOPPAR! Kanske ska förklara att jag aldrig tidigare i mitt liv fått ner en hel kopp utan att få uppstötningar, men nu har jag gett mig f-n på att lära mig dricka te! Funkar än så länge bara med grönt te, men hey! Det är väl duktigt ändå?!
* och sen så... näe, där var det slut på vuxenpoäng för denna vecka. Men ändå! Jag är stolt!

Imorgon SKA jag släpa mig till jobbet, så det så. Har nu legat däckad på soffan sen i onsdags kväll och nu är det söndag kväll! Kommer snart börja slita sönder lägenheten med tänderna eller nåt.
Dessutom måste jag träffa folk. NU! Skit samma att jag kommer smitta ner dom ;)

2 Comments:

  • At 23 april, 2008 03:46, Blogger Anette said…

    Måste säga att jag är impad - grönt te är inte det lättaste teet att dricka så om du klarar den sorten så är du på god väg mot andra ;)) Själv är jag helt galen i Ingefärste..mums! Men så är jag ju halv-asiat numera så *asg* Tips, pröva Rooibos (eller hur det nu stavas...rött te är det iaf), mycket smarrigt,...

     
  • At 24 april, 2008 21:26, Blogger jennypenny said…

    Tack för tipset! Jag ska vara våghalsig och prova det oxå. Kanske... ;)

     

Skicka en kommentar

<< Home