Blondies blog

lördag, juni 14, 2008

Lugn lördag

Lugn lördagkväll för min del. Har sprungit på stan och letat kläder hela dagen, dock utan något jättebra resultat. Tröttnade t o m (jag vet.. TRÖTTNA på att shoppa) eftersom det var så sjukt mycket folk i alla affärer och jag visst hade glömt bort att äta oxå...
Nu sitter jag o kollar fotbollen. Samma sak hände som senaste Sverige-matchen, jag missade att slå på från början, och när jag väl slog på så gjorde Sverige mål! =)
Kanske ska fortsätta i denna stil och slå på när jag känner för det...
Har varit en tung vecka, därav lugn fredagkväll.
Kylie i Globen i onsdags var helt outstanding!! Vilken entertainer!!
Dessutom blev vi bjudna på efterfesten!! Var dock tvungen att tacka nej pga ett par bröst... haha. Ska nog inte utveckla det där.. ;)
I torsdags blev det firmafest, som spårade ur precis som vanligt!! Ska nog inte utveckla det heller! ;)
Trodde jag skulle dö när klockan ringde kl 06 igår morse, men bakis och i koma masade jag mig till jobbet!! Låg ner på skrivbordet och jobbade på förmiddagen! Men det gick, även om jag smet hem strax efter kl 15 så tycker jag att jag va duktig ändå! ;)

2 Comments:

  • At 16 juni, 2008 07:48, Blogger Anette said…

    Att tröttna på att shoppa kan ses som en omöjlighet men även jag har kommit till insikt om att det går. Otroligt men sant!
    Du ville ha en recension på SATC såg jag häromdagen på msn. Jag har bara en sak att säga - GÅ OCH SE DEN!!! :D

     
  • At 18 juni, 2008 20:23, Blogger jennypenny said…

    Härligt att höra! Den kommer äntligen upp på bio här i Sverige nu, fr o m lördag. Så det är nog inte omöjligt att det blir nästa vecka :)

     

Skicka en kommentar

<< Home