Blondies blog

onsdag, maj 28, 2008

Kommer inte på nån rubrik men...

Vet att jag är dålig på att uppdatera här, men det händer inte så hysteriskt mycket att skriva om!
Mest jobb och träning. Är impad av mig själv att jag kommit igång rätt bra med träningen igen. Idag har jag t o m tränat TVÅ gånger, min stackars kropp är i chocktillstånd.
Imorgon bitti, näe INATT (känns det som) flyger jag till Köpenhamn igen för ett par dagars jobb.
Bokade fel flyg, och tog ett alldeles för tidigt, redan kl 07.
Ringde idag och bokade taxi för upphämtning till Arlanda, och då informerade dom mig om att jag måste ta till en massa extratid imorgon bitti, för det är kaos på vägarna ut till Arlanda.
Sverige är nämligen värd för nåt Jätte-Irak-Möte ute i Lapplands Väsby! Samma dag som jag ska till Arlanda!!! Hur tänkte dom då??
Klockan ringer halv fem inatt, och jag tycker synd om den stackars taxichaufför som ska köra mig -the morningmonster - så dags. Fast mest synd är det såklart om mig själv...