Blondies blog

onsdag, oktober 08, 2008

Sur-kärring

Har varit på ett jäkla humör idag! Spottat, fräst, gnällt och skällt. Och tyckt jäkligt synd om mig själv. Fråga mig inte varför, för jag har inte ens något att skylla på, förutom hösten, som tyvärr är bland det värsta jag vet (men man borde ju ha vant sig vid det här laget, den kommer ju lixom samma tid varje år).
Skulle möta upp några goa vänner för en liten AW efter jobbet, men var väldigt nära att ställa in, mest för att inte förstöra även deras humör.
Hur som helst så pallrade jag mig till slut iväg ändå, och vips så förvandlades mitt humör till ungefär 100 gånger bättre!
Är väldigt glad att jag mötte upp dom, annars hade jag väl suttit hemma i soffan och surat hela kvällen.
Tack tjejer för en kanontrevlig kväll!! Vi ses nästa vecka, plus i Budapest... :)

2 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home