Blondies blog

söndag, november 09, 2008

Vuxen-shopping?

Efter att ha frysit rumpan av mig de sista veckorna har det nu äntligen inhandlats nya vinterskor, stövlar och vinterjacka! Bättre sent än aldrig.
Blev dock lite rädd för mig själv under shoppingrundan idag. Hittade lite snygga kläder som hade varit bra att ha på jobbet, men köpte dom inte för att "jag hade frysit i dom".
Vuxenpoäng!!! Den tanken fanns inte i mitt huvud för några år sedan. Har jag helt plötsligt börjat tänka praktiskt när det gäller kläder?? Hjälp!!!!

Glöm inte bort era pappor på fars dag idag, själv ska jag nu ringa och gratta världens bästa pappa. Min såklart!

By the way, Grodan blir sig nog aldrig likt igen efter vårt besök i fredags... Men oj va kul vi hade! Bra jobbat Christina! :)

2 Comments:

  • At 11 november, 2008 15:44, Blogger Anette said…

    Köpte du sen en jacka som går ner över rumpan så är det ytterligare vuxispoäng...hahaha.
    Och du, Grodan är extremt vana vid mig så tror nog dom klarar av en röjarkväll med dig där *ASG*

     
  • At 12 november, 2008 19:18, Blogger jennypenny said…

    Haha, nää så lång är den inte. Men nästa år kanske ;)

     

Skicka en kommentar

<< Home