Blondies blog

lördag, oktober 25, 2008

Lite seg

Lite småseg idag efter gårdagens AW med jobbet. Men det var galet kul som vanligt, och jag släpade mig faktiskt hem i hyfsad tid. Halv ett tror jag klockan var... Kunde varit värre (att man sen suttit och druckit sen 17:30 har ju inte med saken att göra..). Bara att rycka upp sig, ikväll är det stor tjejmiddag hemma hos Jenny. Jag får vila imorgon helt enkelt. :)

Har troligen gjort nåt jäkligt puckat, men jag har i veckan tackat nej till en lägenhet i Sjöstan som jag låg först i kön på. Har ju letat hur länge som helst i Sjöstan, och så när det äntligen blev min tur så... näe! Detta var pga att det var ingen balkong utan loggia, och dessutom BV.
Hade det inte varit för att jag hamnar sist i kön om jag tar den så hade jag huggit den direkt.
Hoppas att jag tog rätt beslut!! Bara att leta vidare.