Blondies blog

onsdag, april 22, 2009

Läget är piss just nu

Fan va det vänder snabbt det kan vända!
Så många dåliga nyheter på samma dag i fredags, som jag skrev tidigare. En av nyheterna var att vi ska varsla på mitt jobb, och det skulle vara möte med facket idag. Efter mötet idag blev vi alla kallade till möte, och jag fick reda på att 1 person ska sägas upp från min avdelning. Vi är inte många (6) på min avdelning, och sisådär 3 av oss kan jag räkna som garanterat sitter säkert. Då är vi alltså 3 kvar. Och jag är sist in... Och gick med i facket för bara en månad sen (smart av mig... suck).
Livet suger just nu, och jag är ganska (väldigt) säker på att jag är arbetslös nästa vecka. Fy faaan, rent ut sagt. Känns inte som att man har någon särskilt stor motivation att gå till jobbet denna vecka, men vad ska man göra?! Kanske ändå är bättre det än att sitta hemma och grubbla.

3 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home