Blondies blog

söndag, april 26, 2009

Ny-shoppad

Har försökt hålla mig sysselsatt hela helgen för att inte grubbla så mycket...
I fredags blev det AW i solen på Mosebacke, och sen vidare till ett par andra ställen.
I lördags träffade jag bl a Linda och lilla 1 veckors gamla Thea och tog en fika. Kul att äntligen få träffa underverket (och dig oxå Linda, haha).
Idag blev det en riktig dagsutflykt med Mr P, då vi tog tåget till Vingåker imorse för att shoppa loss på märkes-Outleten som ligger där! Hade aldrig varit där, så det var ganska kul, och lite fynd gjorde vi oxå. För en jeans-besatt människa som mig var det ju paradiset, men behärskade mig och köpte bara ett par! Otroligt! Fick även med mig en väska, en plånbok och en bikini hem.
Sen åt vi sjukt god mat när vi kom hem, och nu är det shopping/middags-koma resten av kvällen!

1 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home