Blondies blog

torsdag, juni 18, 2009

Midsommar på g

Oj, har ju helt missat att kommentera Berlin-resan!
Den var verkligen kanonkul! Konserten har jag ju redan skrivit om, och det där med brandmännen kanske man ska hålla för sig själv... ;)
Men Berlin som stad gillade jag verkligen, nästan så att jag skulle kunna tänka mig att bo där ett tag! Kommer garanterat åka tillbaka, 3 dagar var alldeles för kort tid! Jag gillade även att det var relativt billigt (trots euro)! Alltid uppskattat på semestern!

Nu är det iallafall 3-dagars ledighet, kan inte förstå att det redan är midsommar imorgon (vilket väl betyder att det vänder nu, och kvällarna blir mörkare igen? Redan??! GAH!).
Midsommar spenderas på fest ute i Vallentuna, och denna gång får man t o m gå på toaletten så mycket man vill!! ;)

Glad midsommar!!