Blondies blog

söndag, maj 31, 2009

Jag klarade det!!!!

Idag var det dags för det ultimata testet för min scen-skräck: Att sjunga solo på Boulevard-teatern! Höll på att svimma innan, och de 2 korta genrepen jag fick innan publiken kom gick åt helvete! Rösten darrade av nervositet och jag kom in på fel ställen.
(Jag sa dessutom högt i micken så alla hörde, till ljudteknikern, att jag behövde mer enhörning, och insåg inte va jag sagt förrän 10 min senare... Ja, medhörning skulle det kanske vara ja...).
Sen var det dags och allt bara rann av mig. Sången gick klockrent! Bästa betyget var väl att mamsen fick gåshud och började gråta, hihi.
Det sjuka är att jag inte kan inte minnas hela låten jag sjöng, 50 % är som bortblåst bara, som om att jag inte har gjort det eller att jag va skitfull! Mycket konstig känsla!!
Men nu kan jag känna mig nöjd med mig själv iallafall, är riktigt stolt att jag vågade :)