Blondies blog

söndag, augusti 30, 2009

Slut som artist

Tung dag... Var på ett otroligt vackert bröllop igår, vigsel i strandkanten ute i skärgården!
När jag var på väg hemfrån bröllopet och efterföljande middag och party, och nästan hemma lurades jag vidare (igen!) på nån slags fest, och mådde väl sådär halvbra imorse... Så det blev en riktigt slö dag till att börja med, sen var det bara att plocka fram jobbdatorn och jobba lite (suuuck, börjar bli så sjukt trött på detta!).
Somnade rakt upp och ner i soffan när jag satt och jobbade! Haha, lite trött kanske...
Hoppas dock på att jobbnivån ska lugna ner sig lite efter nästa vecka, då första delen av mitt projekt avslutas. Uppföljningsarbetet vågar jag dock inte tänka på ännu...
Imorgon börjar jag iallafall sjunga igen, åååhh va jag har saknat det under sommaren!! Ska bli otroligt kul att komma igång igen och träffa alla sång-kompisar :)