Blondies blog

måndag, maj 10, 2010

Sån där enkät

Den här enkäten (eller va sjutton kallar man det) cirkulerar ju nu, så då kan ju inte jag vara sämre än att oxå slå ihjäl några minuter med att svara på frågora.

Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
En gardin

Vad var det senaste du såg på TV?
Satt precis och såg Jan Johansen på "Förkväll" och var i chocktillstånd (nästan) över vilken gubbe han har blivit. Det känns som många år sen nu han raggade hårt på oss på Streeman (18-årshak) i Västerås...

Utan att se efter, gissa hur mycket klockan är
18:35 kanske? Okej, rätt svar är 18:37, hur grym är jag inte på att gissa tid?! Alltid! :)

Vad hör du just nu?
Lokala nyheterna på tv, och nån granne som härjar ute i trapphuset

Vad gjorde du innan du började svara på denna enkät?
Kom hem från jobbet, slog på datorn och lekte lite på Fejjan

Vad har du på dig?
Sexiga (not) mysbyxor och mitt blondielinne :)

När skrattade du senast?
Nåt skrattanfall på jobbet idag som vanligt (jodå, vi har faktiskt ganska roligt där)

Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa då?
Skulle investera in en grym lägenhet och en lika grym bil. Sen blir det resor jorden runt för mig och de vänner som smörar in sig bäst ;)

Berätta något om dig som folk inte känner till
Hmm... vet ni det inte så ska ni antagligen inte veta det heller ;)

Tycker du om att dansa?
Absolut, men det blir i princip aldrig om jag inte har alkohol i blodet. Man känner sig inte så jävla smidig som nykter... Å andra sidan känner man sig grym som onykter ;)

Har du några husdjur?
Nääää... har inte tid och lust att låsa mig, trots att jag verkligen älskar djur. Men jag är djurvakt med jämna mellanrum för att stilla behovet.

Vad skulle dina barn heta?
Nä men alltså, här blir inga barn gjorda, tack!

Vilken var din första konsert?
Oj, minns faktiskt inte. Minns att mamma tog med mig på Clownen Manne i folkparken i Västerås när jag va väldigt liten, gills det??? ;)

Fyra favoritprylar, utan rangordning?
Mitt piano, min dator, min tvättmaskin (hur fan orkar folk springa o tvätta i tvättstugor???) och min tv. Och min dator oxå. Fan, det blev 5.

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Vet inte om jag ska gå in på det med tanke på att jag hette Magnus ända tills jag föddes! Stackars mamma o pappa trodde att dom äntligen skulle få en kille... haha.

Gillar du din boendesituation?
Oh yessss, älskar min lägenhet och älskar området jag bor i!! Finally!

Har du bra hörsel?
Jajjamensan, hör de flesta ljud, kanske lite för bra ibland! Å andra sidan hör jag ofta fel när folk pratar, men jag tror mest det beror på att jag tolkar fel... eller att jag hör det jag vill höra ;)

Har du något smeknamn?
Njae... de flesta säger Jenny. Eller Blondie.

Vad ska du göra nu?
Fixa lite kvällsmat

Sådärja, nu är det er tur!

2 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home