Blondies blog

onsdag, juli 06, 2011

Fiskpedikyr

Så har vi då provat på fiskpedikyr. Var på Smile Fish Spa på Biblioteksgatan (som ägnade sig åt den halvkonstiga kombinationen fiskpedikyr/tandblekning).
När jag först stoppade ner fötterna skrek jag som en stucken gris, tyckte det var sååå läskigt.
Man vande sig dock väldigt snabbt och sedan var det mest en kittlande känsla, och en känsla av att få små små stötar hela tiden.
Fiskarna åt som sjutton på oss, som om de inte sett mat på länge (trots att vi kunder avlöste varandra mest hela tiden).
Hade köpt en behandling på 20 minuter (man kunde välja mellan 20 och 40 minuter).
Och tja... det var kanske inte så dumt?!
Fötterna blev mjuka och goa, men kanske inte så mycket som jag hade hoppats på.
Kan tänka mig att prova en gång till, men då får det nog bli en 40-minuters så det blir lite rejäl action.

3 Comments:

  • At 07 juli, 2011 08:11, Blogger Ammi said…

    Var påväg att testa det där i Thailand men bangade :oP Vet inte om jag vågar doppa fötterna bland fiskarna. Skön med semester snart igen, men verkar som du har fullt upp. Jag jobbar 4½ vecka till :( Men sen får även jag vara lite ledig.

    kram

     
  • At 11 juli, 2011 18:03, Blogger jennypenny said…

    Haha men det var inte så farligt, jag trodde verkligen att jag skulle freaka ur, men man vande sig väldigt snabbt.
    Oj, vilken sen semester du har, jag som tyckte att jag har sen... Ska jobba en och en halv vecka till. Sen så!! :)
    Kram

     
  • At 21 juli, 2011 08:00, Anonymous Junitjej said…

    Det skulle jaggärna vilja testa, men jag vet inte om man kan göra det i Göteborg.

     

Skicka en kommentar

<< Home