Blondies blog

måndag, augusti 22, 2011

Härligt trött

Så har en hel arbetsvecka gått efter semestern, och jag är inne på vecka nr 2.
Det känns som om man aldrig har varit ledig.
Jag trivs fint på jobbet, men oj va jag är trött på alla rutiner och vardagen!
Gå upp exakt samma tid varje dag, gå hemifrån samma tid, ta samma buss med samma människor på... ja, ni fattar. Bläää. Behöver förändring och det snarast.

Träningen har kommit igång fint, idag har vi kört kickboxning igen.
Hade vikare idag igen, och han inledde med att berätta att han bott i Thailand i 2 år bara för att träna kampsport.... Där var den ribban satt! Sen körde han skiten ur oss rent ut sagt. Men det är härligt efteråt, när man bara ligger som en våt fläck i soffan. Då är man bra nöjd med sig själv.
Denna vecka blir det även Powerstep (=varannan låt step up och varannan låt styrketräning) och Piloxing (blandning av Pilates och boxning).
Mellan dessa pass ska jag även någon kväll hinna med att hämta hem min tavla som är färdig.
Är såå nyfiken på hur den blev. Lämnade in en bild till en ateljé, betalade massor av pengar (haha) och så målar dom upp bilden som en stor oljemålning. Spännande!

Förresten kan jag meddela att LCHF is the shit.
5 kilo på en månad. Lalalala. Och det är ju så galet enkelt så det är löjligt!
Kör hårt på det ni som vill gå ner några kilon.

Nä, har så ont i kroppen efter träningen så kan inte skriva mer nu.
Inväntar Filip och Fredriks nya "breaking news" innan det är dags för skönhetssömn.