Blondies blog

onsdag, augusti 30, 2006

Nu funkar min dator igen!!


Sådärja, efter lite bråk med UPC så funkar allt som det ska igen.

Hade som sagt en riktigt rolig helg med min engelska polare Dax, som va grymt impad av Sverige. Det va första gången han va här, men han hotade med att snart komma tillbaka.
Får se om jag pallrar mig iväg och hälsar på honom och Craig i Birmingham så småningom.
Va ute både fredag och lördag, och däremellan hann det bli lite äkta sightseeing och en massa annat. Kul o lyckad helg! Dax och Jennie på kortet förresten.

Har äntligen kommit igång med träningen på allvar efter sommaren nu! Känns bra! Man dekade ju ner sig rätt bra i somras med fester och resor och allt. Får se hur länge det varar...
Men varför har jag halvkramp i armen ikväll tro...? ;)

Kräftor imorgon, wiiieee.