Blondies blog

torsdag, september 28, 2006

Another day in paradise













Råkade visst bli lite AW ikväll med Erica, Fredrik och Johan (bilder). Hamnade lite här och där tills vi slutligen fastnade på Vampire Lounge. Sjukt bra ställe!! Har varit på väg dit många gånger, och nu var det äntligen dags. Dom drinkarna var ju värda att dö för!! Mmmmm. Blir nog nya stammis-haket!!

Annars har veckan mest rullat på. I måndags va det badminton som vanligt. I tisdags var jag hos Mrs Russia och tog bort nästa block med prickar. Tro nu inte att jag blev klar denna gång heller. Näää... "nästa gång tar vi framsidan". My god!! Fast nu har jag fått högkostnadskort (eftervissa incidenter efter Thailands-resan i januari) så nu springer jag där gratis iallafall.
Igår fyllde Marie år, så det va stort födelsedagskalas. Idag blev det alltså AW och imorgon är det tydligen lite fest hos mig???!! Sen får vi se hur det blir på lördag, kan bli en 2-dagars denna helg... pjuuu. Sånt känns tungt nu för tiden, men det kan bli kul!!!
Söndag blir vilodagen, fan ta den som ringer och väcker mig då!!!
Nu blir det beauty-sleep (jaja, det är väl värt ett försök???).

2 Comments:

  • At 29 september, 2006 13:09, Blogger P said…

    Känns som du bara super. Rätta mig gärna om jag har fel. Antar att du kommmer att vara en SS hela helgen.

    Ps. tack för bilderna på dig från Power-meet. Jag och killarna gillade dom skrapt

     
  • At 30 september, 2006 14:10, Blogger jennypenny said…

    Bara lite lagom SS...

    Power Meet-skämtet är nog det elakaste man kan säga ;)

     

Skicka en kommentar

<< Home