Blondies blog

måndag, november 27, 2006

Måndag morgon - hurra...

Måndag morgon... suck. Otroligt nog skiner solen, ska försöka gå ut på lunchen och få lite ljus.
Kommer inte riktigt igång med jobbet idag, och hoppsan - hamnade visst på blogger istället. Sånt som händer...
Om man får vara riktigt elak så måste jag bara meddela att denna uppsättning av West side Story var det sämsta jag har sett! Har sett den musikalen förut och då var den ju hur bra som helst. Detta var nog t o m den sämsta musikal överhuvud taget som jag har sett! Usch, nu är jag elak, men så är det. Vi satt nästan och nickade till lite där ett tag. Kvällens höjdpunkt var när R L slog i skallen rejält (nej, det va inte meningen)...

Annars är det mesta sig likt, snart bara en månad kvar till Thailand, wiiieeeee.
Insåg att det börjar bli dags att handla julklappar nu oxå. Har inte en aning om va jag ska köpa till någon! Kul!
Jenny, du kanske får ett pepparkar med HÅL i.. hahahaaaa.

Passar på att säga GRATTIS GRATTIS till Patric som fyller år idag oxå!!

Okej, lite frukost på det här så kanske man kan komma igång med jobbet snart oxå... gäääääsp.

3 Comments:

  • At 28 november, 2006 15:10, Blogger Anette said…

    Phuket hälsar så gott till dig gumman, och undrar när du tänker komma och hälsa på igen ;)

    Kan tala om att det var grymmans najs - varmt, varmt och väldigt varmt. Så kan tänka mig att du börjat räkna dagarna....

    Kram!

     
  • At 28 november, 2006 17:42, Blogger jennypenny said…

    Anette - Åh va avis jag är!! Satt precis och kollade i kalendern, exakt 5 veckor kvar nu. Fast Phuket blir det inte denna gång, 2 år sedan jag var där nu, så vem vet om det kanske inte är dags snart igen... ;)
    Så du har en grym solbränna nu då??

     
  • At 29 november, 2006 05:48, Blogger Anette said…

    Du kommer inte riktigt känna igen dig om du åker dit, massa nya flådiga ställen som dom byggt. Fast partylivet verkade vara detsamma ;)

    Jorå, rätt okej bränna hann man väl med att få...eller den kommer bli iaf, just nu är den lite mycket åt det röda hållet *S*

     

Skicka en kommentar

<< Home