Blondies blog

onsdag, november 22, 2006

Onsdag

Sjuuukt segt att gå upp - somnade halvt i duschen(igen!) - slut på mascara (panik) - hittade en ny mascara (yes) - det luktade skit på t-banan (icke ovanligt) - revisorer hoppar på mig på jobbet och snor hela min förmiddag (hade ingen aning om att dom skulle komma idag) - hot lunchdejt, vi börjar slåss - försöker lura Pressbyråkillen (går sådär) - dricker alldeles för mycket Pepsi Max - blir pålurad en svindyr lott där det utlovas bilar och båtar - skrapar lott, vinner såklart ingenting - blir osams med Excelprogrammet - letar nytt jobb tillsammans med finskan - längtar till Thailand - hittar ett stort fel i vårt affärsprogram på jobbet - mailar med min kollega på systerföretaget i Spanien där det är varmt och skönt enligt honom - längtar till Thailand - jobbar lite till - oj, dags att sluta redan kl 16 för en gångs skull - åker till rackethallen - spelar 2 timmar badminton (förlorade ett par set, fan) - promenad hem genom skogen med kollega - Inser att jag måste ha julmust, in på ICA - in med mig i duschen och massa tvätt i tvättmaskinen - äta kvällsmat - blogga - väntar på Lost, sen ska jag fan få ihop mina 8 timmars sömn i natt för en gångs skull. Just det ja, idag SKA duntäcket bäddas i!

Kul dag, hurra....