Blondies blog

lördag, november 11, 2006

Tröst-shopping

Är lite ledsen idag... Beslutade mig för att jag blir ännu mer ledsen av att gå hemma och deppa, så jag tröstshoppade lite istället.
Varför blir man så glad av att shoppa? Det är skumt!!
Köpte ett par nya stövlar, nya toppar, lite underkläder, gick på bolaget och lite annat smått och gott. Aj, det sved i kassan, men vips så mår man lite bättre!
Sen gick jag hem och lyssnade på Keane riktigt länge. Nu när jag känner efter så... ja... helt klart lite gladare!
Apropå Keane, imorgon är det äntligen dags. Då ska vi på deras konsert. Ahhhh, kommer att bli grymt. Får raportera om det sedan.
Nåt annat kul va ett par saker som hände igår! Först va jag och kollade på en lägenhet i Fredhäll, ett eventuellt byte. Vet inte alls om det kan bli av och så, men ju mer jag tänker på det, desto mer gillade jag nog lägenheten! Även fast det bara va en etta. Låg farligt nära solstugan och klippbadet...
Sen va vi på Borat. Sjukt rolig film, skrattade så att jag hade ont i magen!! Helt min humor!!!

Ikväll blir det lite party hemma hos Fredrik tydligen, och sedan utgång. Kan bli kul! Råkade tyvärr äta sjukt mycket vitlök här på eftermiddagen, så jag vet inte om jag blir nåt trevligt sällskap. Får försöka hålla munnen stängd hela kvällen... hm...

1 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home