Blondies blog

fredag, november 03, 2006

Brrrr....

Fredag igen! Var tar veckorna vägen egentligen? Lite småbakis idag, va ute och drack vin me Maja Piraya igår. Skulle bara ta nåt glas, men det spårade ju ur som vanligt. Skitrolig kväll som vanligt oxå förstås. Fulla o goa, jag köpte tandkräm och en kille i personalen på 7 Eleven på väg hem, han kostade bara 5 kr! Vilket fynd! Sen fick jag skjuts hem av en kille som jobbat på mitt företag för typ 10 år sen, men som jag aldrig träffat! Haha. Lite roligt när man inser att dom jag jobbar med idag va likadana då när han jobbade här... Ingen nämnd och ingen glömd... ;)

Idag blev det dunjacka och tjocka vantar på!! Nu är det ingen lek längre. Jag är inte gjord för kyla! Jag är gjord för 40 graders värme hela året tror jag!! Men snart så... Thailaaaaaand :)

Folk luktade så jävla illa på tunnelbanan imorse!! Fattar inte, har dom slutat duscha, har dom inget varmvatten nu när det blivit kallt??

Nu ska jag gå och äta lite frukost, kanske ska försöka jobba lite sen oxå...