Blondies blog

söndag, december 03, 2006

Möhippa



Äntligen kan jag skriva om hemlisen möhippa i bloggen. Har varit ett väldans trixande hit och dit, men i lördags var det äntligen dags. Blev en rolig dag, även om jag typiskt nog var sjuk i feber. Det är alltså Cajsa som ska gifta sig den 30 dec, ska bli kul att gå på bröllop igen! Har t o m redan fixat klänning denna gång, det måste vara rekord för att vara mig!!!
7 st blev vi iallafall på möhippan, blev en heldag. Roligast var nog klättringen, och det läskigaste med klättringen var nog att sätta sig rakt ut i luften när man skulle ner. Klättring måste helt klart provas fler gånger (Japp, det är jag som klättrar på bilden).
Möhippan var i Västerås, så har tillbringat helgen där. Idag fyllde morfar 92(Japp, 92 och fortfarande hur klar och underbar som helst!) så det va släktpartajj... Va sådär lagom kul att va lite bakis o dessutom ha feber, men det funkade ju det oxå.
Nu är jag iallafall tillbaka hemma i Sthlm, lite måndagsångest som vanligt känner jag. Men nu ska fan allt gå på ren vilja fram till Thailandsresan! 30 dagar kvar...

2 Comments:

  • At 03 december, 2006 22:04, Blogger Carro said…

    Ordnar du klättervägg till min möhippa kommer jag inte vara vän med dig efteråt, det vet du va? :)

     
  • At 04 december, 2006 10:07, Blogger jennypenny said…

    Jag hittar på nåt annat till dig, något elakt ;)
    Vet du vad, det var en Carro-kopia med på möhippan, läskiga lika var ni! :)

     

Skicka en kommentar

<< Home