Blondies blog

fredag, juni 01, 2007

Bye bye

Tjahapp... Då va det gjort. Sa upp mig idag! Det va jävligt blandade känslor. Det va tårar, besvikna miner, grattisrop och mycket annat. Chefen försökte övertala mig att stanna med diverse metoder, men nix. Han sa att jag va välkommen tillbaka för garanterad anställing "när jag tröttnat på det andra". HOHO. Nädu, nu går jag vidare. Känns jättekonstigt, men jag tror att jag har gjort rätt. Eftersom jag är pur-ung (under 30... haha) så har jag tydligen bara 1 månads uppsägningstid, trots att jag varit där i 4 år nu. Ganska skönt. Så juni ut blir det, sen blir det bye bye. Vi har faktiskt en firmafest planerad på min sista arbetsdag, vilket ju blir perfekt! :)
Imorgon ska jag iväg på "dagskryssning" med 10 kollegor (privat) ska bli kul. Ska visst bli kanonväder, så jag lär glida ut i liggande ställning på soldäck genom skärgården. Ahhh.

2 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home