Blondies blog

torsdag, juli 05, 2007

Dåligt inköp

Idag efter jobbet kom Jennie the nurse ut till Kungens Kurva o hälsade på mig. Vi sprang runt på Ikea och på ett antal andra av de alla miljoner affärer som ligger där ute. Helt plötsligt hamnade vi på Silvan av nån anledning. Jennie kom på att dom säljer såna där vinhyllor för Bag in Box där, och en sån måste jag ju såklart ha. Så till slut hittade vi en som jag köpte, så fin så.
Kom hem, och jag började montera ihop den. Fattade inte riktigt hur den skulle se ut, den såg inte riktigt ut som i affären... det blev mera som.. ett skoställ! Men monterade klart och voila, det blev en vinhylla! Men... Vände o vred på den, hur fan skulle man ställa Bag in Boxen??? Hade jag monterat fel? Nää, ser ut precis som på ritningen. Sen insåg jag att jag har fått fel. Det blev ett vanligt vinställ! Suck. Så nu har jag ett sånt oxå! Får vackert knata in på Silvan nån annan dag och köpa en BiB-hylla...
Jag vill ju haaaaaaaa en Bib-hylla. Bara för att!

4 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home