Blondies blog

fredag, augusti 31, 2007

Everybody need good neighbours....

Jag är lite trött på min granne som bor under mig. Det är alltid livat där, men det kan jag ha överseende med, även om det är jobbigt ibland. Men idag har han gjort nåt skumt!
Jag bor högst upp. Idag va han uppe på taket och härjade. Vi har ingen vind eller så, det är bara taket rakt ovanför mig. Sen helt plötsligt såg jag en sladd komma nedhalandes utanför mitt fönster! Nu går det en sladd från taket, förbi mitt fönster och in genom hans fönster som är nedanför mitt! Hallå! Hur kul är det? Orkar inte bråka just nu såhär på kvällen.. ska ut o spana imorgon va fan sladden går till på taket. Sen blir det nog bråk. Vem fan vill ha en lös sladd hängandes utanför sitt fönster??? Hallå! Kanske borde slita lite i den innan jag går och lägger mig och se vad som ramlar ner från taket... hehe.

4 Comments:

  • At 01 september, 2007 16:15, Anonymous Anonym said…

    Var på middag hos ett par igår som berättade att deras granne ovanpå hade kissat från balkongen en natt. Gissa om hälften hade hamnat på deras balkong. Där kan vi snacka otäcka grannar :-)

     
  • At 01 september, 2007 16:28, Blogger jennypenny said…

    Haha okej, då känns mitt problem lite mindre. Såg nu att han har satt upp en stor parabol på taket. Fattar inte grejen... Jag har ca 100 tv-kanaler att välja mellan, vad är problemet? Grrr

     
  • At 02 september, 2007 20:46, Blogger Puman said…

    Om han är snygg, är han förlåten.. om inte ska du hämnas! :)

     
  • At 04 september, 2007 19:13, Blogger jennypenny said…

    Han är INTE snygg! Hämnden är ljuv

     

Skicka en kommentar

<< Home