Blondies blog

tisdag, oktober 02, 2007

Dåligt med uppdatering

Jag vet att det är dåligt med uppdatering här... Så, vad har hänt sen sist? I lördags var jag och Jennie på smink-kurs!! Eftersom man blev stylad så va det ju bara att härja vidare sen! :) Åkte hem till Marie på födelsedagskalas (tack för det gumman!) och sen vidare ut på krogen! Där hände ju massa skumma saker som vanligt, men det tar vi i ett annat forum...
Sen dess och dessförinnan har det varit jobb, jobb, jobb. 2 kvällar i rad har jag nu varit ute på representationsmiddagar. Igår var det finnar, norrmän och danskar som skulle vallas, idag var det spanjorer. Jag tror att jag blir utlurad på dessa för att jag inte har någon familj (Snäääälla, kan inte du ta ut dom på nåt bra ikväll, snälla sööööta..."). I och för sig är det ju trevligt med gratis mat och alkohol varje kväll, men nu börjar man längta efter soffan. Har dessutom börjat gå in på mineralvatten dessa kvällar (vuxenpoäng???!). Lär fortsätta i denna stil hela veckan, men sen så!! I helgen är det Lexmark-fest, och det ska bli SJUKT roligt!! Nästa helg har visst Jennie nr3 bokat en kryssning till oss två! Ska faktiskt bli riktigt kul, va länge sen!

2 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home