Blondies blog

tisdag, september 04, 2007

Missa inte

Imorgon börjar "Heroes" på TV4! Äntligen!! Känns bra som kompensation tills Lost börjar igen.

Idag va nog den regnigaste dagen i historien! Okej, kanske inte, men det kändes så när jag gick hem från jobbet utan paraply iallafall. Jag fullkomligt vred ur mig själv när jag äntligen kom hem innanför dörren. Utanför i trapphuset var det en lång blöt rand där jag hade gått.
Precis innan jag kom in körde en buss upp bredvid mig och gav mig en stor våg, över hela mig. Va så jävla blöt så det kändes inte ens. Vad hände med sommaren?
Måste nog boka en resa.

3 Comments:

  • At 04 september, 2007 22:48, Blogger Linda said…

    Hej bra blogg läste även din profil bra musik smak du har Grattis!!!

     
  • At 06 september, 2007 07:41, Blogger Anette said…

    Måste säga att jag blev lite förvånad över att dom börjar visa Heroes först nu hemma i Sverige. Ni ligger allt bra efter..hehe!
    Kram!

     
  • At 06 september, 2007 20:23, Blogger jennypenny said…

    Linda: Ja, då måste du ha lika bra väl? :)
    Nettis: Men hallå, det har ju gått på canal + hur länge som helst, men igår va det äntligen dags för oss vanliga dödliga :) Åååhh va bra det var!

     

Skicka en kommentar

<< Home