Blondies blog

tisdag, april 22, 2008

Jag har tydligen haft influensa

Har nu släpat mig tillbaka till jobbet, orkar inte med att ligga hemma längre.
Spårade ur totalt i helgen och låg och bara skakade i fosterställning i flera dygn! Fick dödsångest! På riktigt! Tänkte att "nä, nu kommer inte kroppen palla 5 min till, jag dööör".
Jäkligt otrevligt!
Pratade senare med en läkare som informerade mig om att "men du har ju fått influensan lilla du". Jahapp!
Ja, det va ingen lek kan jag meddela!

På söndag kvällen släpade jag mig ut o kastade sopor, då hade jag legat på soffan sen i onsdags. Trodde jag skulle SPY av stanken som kom emot mig när jag kom in igen! Det luktade gammal långvård!!! Och där har jag legat! Gissa om alla fönster åkte upp på vid gavel i flera timmar!

Igår kom rösten tillbaka oxå, tjohooo! Låter bara lite härligt (?) maskulin nu... Grrrr....