Blondies blog

lördag, april 26, 2008

Uppgradering?

Skulle diskutera lite framtid med min chef igår. Vi har köpt upp vår största konkurrent och därmed är det uttalat att det blir om-organisationer-
Har varit lite nervös för detta, kanske främst för att jag är sist in på vår avdelning...
Visade sig att jag inte hade något att vara nervös för, utan han hade däremot stora planer för mig.
Min tjänst kommer troligen att utvecklas och bli en helt ny tjänst, med mycket större ansvar, massor med spännande arbetsuppgifter och kontakter runt om i världen varje dag.
Jag tyckte det lät skitspännande och frågade vad det var för nåt.
- "Näe... det kan jag inte säga.. det ligger på bordet nere på HQ i Frankrike för godkännande, så jag får inte säga nåt innan det är klart".
MEN HALLÅ! Varför då säga nåt över huvud taget?
Vet dessutom att detta kan ta några månader innan beslut kommer. Gaahhhh.
Ni får hålla tummarna att det är nåt bra :)