Blondies blog

lördag, juni 28, 2008

Uuuuunderbart

Igår var det äntligen dags. Vi var 5 tjejkompisar som var ute och käkade gott och sedan såg Sex and the city-filmen. Som var precis så bra som alla har sagt! Helt galet. Missa den inte för allt i världen! Flera hundra tjejer i publiken (hett tips för raggningsställe killar?!) som skrattade, ropade och grät om vartannat. Sen räknade vi även till hela 6 st killar... Imponerande grabbar. Och framför allt modigt! ;)

I övrigt var gårdagen en riktigt bra dag. Satt i långa diskussioner med vår VD angående min framtid, och det kom fram galna saker. Dels ska jag troligen byta tjänst i augusti. Det visste jag i och för sig redan, men den nya tjänsten lät om möjligt ännu bättre än jag trott från början.
Dessutom frågade han mig om jag kan tänka mig att göra en "liten" projektgrej ett halvår.
Projektet består av att flytta till Köpenhamn och arbeta som avdelningschef!!! Jag höll på att ramla av stolen! Jag? Chef? Jag påpekade lite fint att han kanske blandat ihop mig med någon annan och att jag aldrig varit chef nånsin. Men nej då, hela ledningsgruppen var överens, om jag vill så är det jag som ska göra det! Herregud!! Nu är absolut ingenting klart, HQ måste såklart säga sitt, och jag tror nog att vårt danska kontor vill vara med på ett hörn oxå. Men ändå! Är så glad bara att ha blivit tillfrågad om en sån sak. Happy happy!!!

Idag är det lördag och ikväll är det kväll, vilket betyder lördag kväll och Kent-konsert, tjohoooo.

4 Comments:

  • At 30 juni, 2008 10:42, Blogger Anette said…

    Vad skoj gumman - klart du ska åka till Cph om du får chansen. Och om dom inte trodde att du skulle bli en bra chef så skulle dom inte skicka iväg dig. Enkelt som så. Och man lär sig rätt snabbt, gäller bara att vara konsekvent i cheferiet ;)))

     
  • At 30 juni, 2008 20:09, Blogger jennypenny said…

    Hihi, tack för stödet! Vi får se vad som händer :)

     
  • At 01 juli, 2008 09:58, Blogger Anette said…

    Jag håller tummen! Och hallå, om jag klarar av att vara chef så kan du det med. Så det så! *S*

     
  • At 01 juli, 2008 13:01, Blogger jennypenny said…

    Då kanske vi måste ha ett chefsmöte i Singapore tillsammans ;)

     

Skicka en kommentar

<< Home