Blondies blog

fredag, december 12, 2008

Bakis på jobbet

Idag har det varit en tung dag på jobbet. Var på väg att somna flera gånger, men höll faktiskt ut ända till 15:30 idag (och då gick jag sist av alla!). Anledningen till manfallet var förstås gårdagens julmiddag. Åt ett helt fantastiskt julbord på Fjäderholmarnas krog, det kan jag verkligen rekommendera. Lite speciellt, men ändå fanns allt man ville ha plus lite till. Ett av de bästa julbord jag har ätit!!
Efter middagen åkte vi in till stan och hann med ett par ställen till. Jag drack väl inte så väldigt mycket och var nog hemma till midnatt (vuxet!) men var ändå helt förstörd idag.
Lyckades som vanligt knappt sova alls inatt, och när jag väl somnade så ringde ju klockan igen. Suuuck. Sömnbrist + alkohol dagen innan är INTE en bra kombo. Men det gick ju bra trots allt, och var helt klart värt det efter en skitkul kväll.
Det enda jag är besviken över att det inte var några skandaler, vi brukar ju annars vara bra på sånt!! Någon som fick alkoholförbud och någon som inte blev insläppt på ett ställe, men det känns ju väldigt light med tanke på historiken.