Blondies blog

torsdag, december 04, 2008

Stand up

Igår var jag, Malin och Zara och utforskade ett nytt ställe bredvid KTH, Syster o Bror heter det.
Dom kör stand up på onsdagar, så varför inte. Roligt att göra nåt man inte brukar göra.
Var faktiskt helt okej.
Tre (för mig) okända komiker, och sen en av mina stora idoler André Wickström ("Parlamentet", "Sverige pussas och kramas" "Morgonsoffan"… ja, typ de flesta av mina favoritprogram). Han var fantastiskt rolig, uppfyllde alla mina förväntningar.
Sen var det en kille som heter Fredrik Andersson med också, som jag blev positivt överraskad av, kanske mest för att han hade exakt min humor och skämtade om det som jag tycker är bland det roligaste som finns… Och nej, vågar fan inte skriva här vad det är för nåt!
Kan helt klart rekommendera ett besök på Syster och Bror. Kanske inte världsklass på service och mat, men helt klart värt ett besök :)