Blondies blog

lördag, maj 16, 2009

Åt en heeeelt fantastisk middag med brudarna igår på Fondueboden i Vasastan.
Kan verkligen rekommendera detta ställe, måste provas. Jag åt ostfondue som var suverän, men några tog fisk-och skaldjur, och den verkade inte dum den heller.
Jag hade självklart siktat in mig på deras dessert: Tobleronefondue!! Men näe... Vi var så otroligt proppmätta efter huvudrätten så det funkade bara inte. Synd. Men det får bli fler besök där!
Efteråt var det mer än dags att besöka mitt gamlas stammishak (detta var 10 år sedan) Collage!
Oj oj oj... Var ju inte direkt sig likt what so ever, hade blivit otroligt snyggt, fräscht och flott... :)
Men det var samma typ av uppbyggnad, rummen var kvar på samma ställe, för att inte tala om terassen (men vilken miss att dom inte har någon bar där ute längre!).
Hundratals gamla minnen dök upp när jag gick runt mellan rummen...
Ni som också hängde där för x antal år sen, kolla in bilderna på hemsidan och se om ni känner igen er!

2 Comments:

  • At 18 maj, 2009 10:38, Blogger Anette said…

    Jisses, Collage ser ju riktigt classy ut!! Annat var det ju förr om man säger så, haha...japp, blir helt klart ett besök där i sommar.

     
  • At 18 maj, 2009 18:06, Blogger jennypenny said…

    Oh ja, riktigt Stureplans-classy... Lite skillnad som sagt ;)

     

Skicka en kommentar

<< Home