Blondies blog

måndag, maj 18, 2009

Varför går inte utvecklingen framåt?

Allvarligt talat, finns det inget modernare och framför allt, mer smärtfritt, sätt att ta bort tandsten på?? Jag har en förmåga att ha en himla massa av den varan (även om jag faktiskt sköter mig väl med tandborste, tråd och munskölj!), och det för så jääääkla ont att ta bort den! Körde min årliga borttagning idag, och hon vände och vred och bände så att jag trodde att hela hjärnan skulle spruta ut genom öronen. Det måste finnas något annat sätt! Jag menar, dom har ju lyckats få bort både bedövningssprutan och borren, men detta... gaahhh, ryser igen när jag tänker på det!

Annars har dagen mest bestått av en himla kringflackande på tunnelbanor och bussar mellan möten och tandläkaren. Nu är jag hemma och hämtar grejer, och så vidare att sjunga lite om en stund. Pjuuu, kommer nog sova gott inatt. Hoppas jag.