Blondies blog

söndag, juli 05, 2009

Mat på ingående

Lite småseg (läs: bakis) idag och måste dessutom sätta mig och jobba... usch.
För att trösta mig själv har jag gjort nåt som jag väääldigt sällan gör: beställt hemkörning av pizza! Äter nästan aldrig pizza, och beställer ännu mer sällan hem det. Men jag tyckte att jag var värd det idag! Känns ju inte slött alls ;)
Måste som sagt jobba, och sen packa. Imorgon bär det av till Frankrike för en veckas utbildning där på vårt huvudkontor.
Jag är väldigt medveten om hur långa dagar dom kör där nere och utan raster, så det gäller att ladda.
Dessutom har dom en förmåga att dricka vin på lunchen, vilket naturligtvis låter som en fantastisk idé... Ända tills det att klockan hinner gå ett par timmar efter lunch och allt man vill är att sova lite. Haha. Livsfarligt det där.

Nä, borde inte pizzan komma nu, bakishungern för sig väl påmind!