Blondies blog

fredag, februari 12, 2010

Nä, det funkade bara inte

Hade lovat att gå på bandy ikväll (då Västerås är i storstan och möter Bajen) men åldern tog ut sin rätt.
Torsdagkvällen (igår) slutade med Gondolen, tapasrestaurang och sedan halva natten på nattklubb... Inte riktigt meningen, men... Vaknade 06:30 imorse av klockan och trodde inte det var sant! Höll dessutom utbildning i 3 timmar på jobbet på förmiddagen idag, kände mig inte direkt som den fräschaste utbildaren... Som tur var så var de små eleverna oxå med igår kväll, så vi var på ungefär samma nivå... ;)
När arbetsdagen äntligen var slut idag så var ju inte bandy och massa öl det jag var mest sugen på. Så nu när jag bangat går jag under namnet "Bandybitchen" och hör istället matchen på Zinken ända till min balkong. Måste va stormen som ligger på åt rätt håll. Allvarligt, jag hade dukat under där borta ikväll. Min soffa är just nu ett fantastiskt skönt alternativ.