Blondies blog

måndag, juni 21, 2010

Sommarsolstånd redan

Ganska skön vecka framför mig igen. Måndagen är hyfsat avklarad (även om jag sitter och jobbar lite nu då, men snaaaart klar).
Imorgon bitti flyger jag ner till Köpenhamn, jag ska utbilda en ny säljare som vi har anställt i Danmark. Stannar även där på onsdag.
Torsdag blir det tillbaka till kontoret, men då är det ju halvdag, tjohooo. Eftermiddagen ska spenderas med ett mycket efterlängtat besök hos frisören. Och så på fredag är det ju midsommar!!! Har dock samma ångest som vanligt när det gäller midsommar, att det vänder då och vi går mot mörkare tider igen. Får nästan ont i magen bara jag tänker på det. Vid närmare eftertanke så är det ju Sommarsolståndet redan idag! Gaaahhh. Ibland undrar jag om man inte bor i fel land, iallafall den ena halvan av året.